15.11.2014

K... kurczak w miodzie i sosie sojowym.

Czasem wieczorem nie mam najmniejszej ochoty stać w kuchni. Nie lubię tych dni, bo zazwyczaj jestem bardzo rozdrażniona i nic nie sprawia mi przyjemności, a poprawa humoru to niedoczekanie. Zjeść jednak coś trzeba. Dlatego wyciągając z lodówki minimum składników, wyczarowałam pyszną sałatkę z magicznym kurczakiem. 

Składniki:
Marynata: 2 łyżki sosu sojowego ciemnego, 1 ząbek czosnku, sól, pieprz, 1 łyżka miodu, 1 łyżka oliwy, papryka słodka
1 duża pierś z kurczaka
1/2 puszki kukurydzy
1 duży pomidor
1/2 ogórka
garść sałaty (u mnie lodowa)
 sos vinaigre  (z sosem balsamicznym i musztardą)
1/2 mozarella
parmezan do posypania

Przygotowanie:
  1. Kurczaka marynujemy przez noc. Do miski z pokrojonym w paski kurczakiem dodajemy sos sojowy, miód i przyprawy. Wszystko dokładnie mieszamy.
  2. Warzywa umyć, pokroić i ułożyć na sobie.
  3. Na końcu dodać kukurydzę i mozarellę, wszystko podać w przygotowanym sosie w słoiczku.
  4. Kurczaka zgrillować, podać ciepłego.

Szybka, zdrowa, fit, kolorowa sałatka gotowa do spożycia! :) najlepsza na poprawę humoru :) ewidentnie wygrała ze słodkościami na wieczór. Może to przez dodatek miodu i towarzystwo lampki wina ? ;) Spróbujcie sami!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz